MASHUP FACTS


Mash2mix – I remember Michael
september 21, 2009, 10:34 pm
Filed under: dance mashup, mashup | Tags: , , , , ,

i remember michael

I remember Michael

Deadmau5 – I remember
Michael Jackson – Billy Jean
Britney spears – Circus

listen here

5 reacties so far
Plaats een reactie

Hoi Marc,

Wat een mooie mashup! Normaal houd ik niet zo van mashups, maar deze vind ik echt super! Kan je hem ook ergens downloaden? Zou wel leuk zijn ;-).

Groetjes Marco

Reactie door Marco

Wow wat een goede mix Marc! Deze zal ook bij anderen zeker niet onopgemerkt blijven, ik ben heel benieuwd naar het vervolg!!

Reactie door Frank

Hey Frank en Marco, goed jullie hier te zien en bedankt voor de leuke reactie….. @marco, als je hem wilt downloaden ga dan naar mijn site http://www.mash2mix.com, ga op de titel i remember michael staan, rechtermuis knop, opslaan als…..

doei marc

Reactie door mash2mix

Goed idee Marco, ik kon het ook niet vinden.
Handig om te weten Marc, ik kom hier nog wel eens vaker voorbij 😉 Inmiddels ook hier gedownload, iTunes doet nu zijn werk 🙂

Reactie door Frank

bekende dj,s heft michael jackson iremeber michael live in techno downlouden vinden via i tunes dit is veet

Reactie door alek vidakovic




Geef een reactie

