MASHUP FACTS


Vrijdagmiddagmix 7 augustus
augustus 7, 2009, 12:40 pm
Filed under: vrijdagmiddagmix | Tags: , ,

Bart over de VVM van deze week:

We gaan het weekend in met Oosterse klanken van DJ Garry uit Kerkrade!
Deze platenkunstenaar deed Leona Lewis – Bleeding Love en Alphaville – Big in Japan in de blender. Het kunstige eindresultaat klinkt als Leona Lewis in Japan. Erg fijn, zo net voor het weekend!

Ben erg benieuwd naar de mash van deze gast. De bio op  z’n site maakt het verwachtingspatroon behoorlijk hoog…………….

………en ik ga vandaag met een biertje mijn 41 jaren vieren…..PROOST!

???????????….. en wat hoor ik tot mijn verbazing, Mighty Mike met Mercy for Roxanne.  Was al een keer eerder in de VVM en blijft natuurlijk een klassieker. Misschien de volgende week airplay voor DJ Garry.

3 reacties so far
Plaats een reactie

Marc, van harte gefeliciteerd met je verjaardag en dat je nog lang mashups mag maken. Volgens mij heeft de 3FM redactie liggen snurken vandaag; ik was wel benieuwd naar Garry’s mash, maar goed MightyMike’s mashup is ook erg goed. (Volgens mij is die al eens eerder VMM geweest ??)

grt, Martin

Reactie door Martinn

Van harte gefeliciteerd Marc! Je hebt een mooie zonnige dag uitgekozen om een koel biertje te pakken 😉

Mercy for Roxanne kwam inderdaad als VMM langs, ondanks dat er op de RabRadio site wat anders stond. Misschien dat Garry volgende week komt?

Proost Marc!

Reactie door Pytski

Bedankt voor de felicitaties……had zelf de uitzending gemist maar heb m zojuist nog ff teruggeluisterd en idd Mercy for roxanne kwam voorbij….voor mij een echte klassieker. Denk dat er iets niet klopte met de communicatie tussen de productie en Bart…waarschijnlijk had Paul dj Garry al ingepland terwijl Bart gewoon z’n eigen ding deed……….Garry komt vast nog wel voorbij……….

Reactie door mash2mix




Geef een reactie

