MASHUP FACTS


In memoriam – Tom Bartels
juli 8, 2009, 7:27 pm
Filed under: Uncategorized | Tags:

TomBartels

Even mij hart luchten…..geen mash maar iets wat ook bij het leven hoort.

Zaterdagnacht is Basgitarist Tom Bartels overleden. Begin 2000 een roerige periode in mijn leven speelde ik met hem samen in de experimentele band Daydream. Met drie man sterk maakten we eigen werk en waren we muzikaal erg vooruitstrevend bezig. Jammer dat we de klus toen niet hebben kunnen afmaken. Veel te jong (33) is hij zaterdag  na een optreden verongelukt op de terugweg naar huis. Ik heb 4  jaar lang met enorm veel plezier met Tom gespeeld. Sociaal… altijd lachen en een goede muzikant. Ik heb nog even in het archief van onze eigen nummers gekeken en daar kwam ik het mooie “slow song” tegen gemaakt door onze toetsenist/gitarist Onno.

Deze is voor jou Tom……..ik hoop dat je hem hoort…………

Daydream – slow song

4 reacties so far
Plaats een reactie

Gecondoleerd Marc

Reactie door [MMM]

….Erg tragisch om iemand zo te verliezen.

Sterkte, Marc.

Reactie door martinn

Dank voor jullie medeleven…..maar ik wens vooral de familie en vrienden heel veel sterkte toe.

Marc

Reactie door mash2mix

Hallo Marc,
Wat mooi om muziek van Tom te vinden hier. Heb je misschien nog meer opnames van toen met Daydream? Ik denk dat Rob (mijn man en Tom´s broer) dat ook heel fijn zou vinden.
groetjes, Marion

Reactie door Marion Bartels




Geef een reactie

