MASHUP FACTS


Vrijdagmiddagmix 3 juli.
juli 3, 2009, 9:28 am
Filed under: vrijdagmiddagmix | Tags:

bleeding onPaul over de VVM van deze week:

Gelukkig zit niet iedereen in z’n vrije tijd op het terras. Een aantal mashers bemand de computer om waanzinnige mixen te maken. Hoor deze van Marc Janssen!
Het aantal mixen van Marc dat in RabRadio te horen was de afgelopen jaren loopt al op ver boven de tien. De mix van vandaag bevat een flink oude track van Frida uit de 80’s. Leona Lewis zorgt voor een hedendaagsgevoel. Hoor deze naadloze mashup vrijdagmiddag rond 15.20 uur en check
hieeeerrrr Marc’s site. (Voor nog meer oud en nieuw geweld!)

Een van mijn betere mashups vind ik zelf en ik ben erg blij dat ie vandaag  op 3FM te horen is!

listen here

3 reacties so far
Plaats een reactie

hey Marc; hij klonk lekker over de ether! 🙂
Ook wat mij betreft een van je best (maar ik ben dan ook een sucker voor de eighties sound!)
Proficiat met de airplay!!!

Greetz,
J.

Reactie door [MMM]

Gefeliciteerd met de airplay, Marc 🙂

Reactie door martinn

hey, dank dank….alleen jammer dat ik de mash moest inkorten van 5.30 naar 4.00 min…krijg je met die radio”regels”…………..

Reactie door mash2mix




Geef een reactie

