MASHUP FACTS


Vrijdagmiddagmix 24 april
april 23, 2009, 11:05 pm
Filed under: vrijdagmiddagmix | Tags: , , , ,

somebody-is-watching-me-dance

Paul Rabbering over de vrijdagmiddagmix van deze week:

(24-04) Het derde lustrum voor Marc Janssen. Op 20 april 2007 hoorde je voor het eerst in RabRadio een mix van hem. Inmiddels zijn we twee jaar en bijna 15 mashups verder. Bijna, want vanmiddag hoor je die 15de! Het is een combi van Lady Gaga met Rockwell. De nieuwe titel: Somebody’s watching me dance. En zoals het een goede vrijdagmiddagmix betaamt, de combinatie zorgt voor een heerlijk swingend weekendgevoel! 

Ik had deze al een tijdje op de plank liggen maar door de hoeveelheid Lady Gaga mashups die de afgelopen tijd mashupland overspoelde had ik m nog niet gereleased…….. Dan maar de premiere op 3FM! 

listen here

4 reacties so far
Plaats een reactie

Mooie combinatie, Marc. Lady Gaga past er perfect in (dat kan ik van mn eigen poging met die ‘pella niet zeggen). Gefeliciteerd met je 15e alweer.

Reactie door Martinn

Hé, die was goed die mix Marc! Te gek gedaan en ja,
PROFICIAT met deze (15e!) airplay 🙂

Greets,
J.

Reactie door maKam

Bedankt Martin en Jeroen, had hem al een tijdje liggen…maar ja met al dat Lady Gaga mashupgeweld van de laatste tijd dacht ik “ff niet”

Reactie door mash2mix

Gefeliciteerd met de airplay Marc!
Ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast was, aangezien ik niet wist dat je deze combinatie had gemaakt! Wat een mijlpaal van 15x, dat bevestigd ook dat je een bezig type bent 😉

Op naar de volgende -tig… 😀

Reactie door Pytski




Geef een reactie

