MASHUP FACTS


Vrijdagmiddagmix 10 april
april 10, 2009, 9:44 am
Filed under: vrijdagmiddagmix

Paul Rabbering over de vrijdagmiddagmix van deze week:

Jaap van Zijp is een van de mash talenten die je met regelmaat voorbij hoort komen in de vrijdagmiddagmix. Deze week: Tijd voor jungle! Niet die muziekstijl waar geen Nederlander op kan dansen. Nee, het is Jungle Drum van Emilina Torrini die in de mix gaat met een discokneiter van weleer. Lipps Inc.’ Funky Town doet gezellig mee in deze mash up.

Afgelopen zondag al in de DQM 40 en vandaag terecht op 3FM. Heel goed gedaan door Jaap die hier 3 verschillende stylen laat samenkomen. Ik zit vanmiddag om 15.20 uur in een luie stoel bij mijn vijvertje (20 bij 30 meter haha) met de radio te genieten van de rust die vanaf vandaag voor mij weer aanbreekt en met een zonnetje een bak koffie  en deze mash kan het genieten beginnen.

listen here

2 reacties so far
Plaats een reactie

Mash2Mix sais:
[i]Ik zit vanmiddag om 15.20 uur in een luie stoel bij mijn vijvertje (20 bij 30 meter haha) met de radio te genieten van de rust die vanaf vandaag voor mij weer aanbreekt en met een zonnetje een bak koffie en deze mash kan het genieten beginnen.[/i]

KIJK! Zo moetta nou! Persoonlijk zou ik er ook nog een koud pilsje aan toevoegen, maar dit klinkt al goed!
Helaas zal ik het vanaf mijn werk moeten gaan beleven, maar ach… bijna weekend (met 2 dagen PaasPop, incl. ’n Apres Ski tent met Jagermeister, in ons pitoresque Schijndel), dus komt allemaal goed!

En qua mashup: welverdiende airplay Jaap! Zoals gezegd: Ik ga luisteren!!

Greets,
J.

Reactie door [MMM]

Ja wat een weer om binnen op je werkt te zitten, tegen de tijd dat ik van kantoor af kom houden ze onweer 😦

Maar thanks voor het plaatsen op je site m2m / toevoeging aan DQM en bedankt voor de feedback m3!

Reactie door Xam / Jaap




Geef een reactie

