MASHUP FACTS


Vrijdagmiddagmix 6 maart.
maart 6, 2009, 5:36 pm
Filed under: vrijdagmiddagmix | Tags: , , , , ,

i-kissed-somebodyVandaag verraste dj Bart Arens me door mijn Kings of Leon vs Katy Perry mashup te draaien.  Het blijft speciaal om je mixen op de radio te horen, zeker als je niet weet dat ze op de playlist staan. Ik heb zelf even een “mashup pauze” dus voorlopig nog geen nieuwe mashups uit de M2M koker.

listen here

2 reacties so far
Plaats een reactie

Haha, grappig! Heeft ie ‘m zo van je site gehaald, of had je de mashup gemailt? Anyway, een leuke verrassing voor je Marc 🙂
Gefeliciteerd!!!

Greets,
Jeroen

Reactie door MadMixMustang

Bart had een stukje op zijn blog geschreven over MF, ik had een linkje van deze site gemaild….vandaar denk ik….

Reactie door mash2mix




Geef een reactie

