MASHUP FACTS


Zero Request vrijdagmiddagmix mash!
februari 17, 2009, 9:17 pm
Filed under: mashup, vrijdagmiddagmix | Tags:

zero-request-mashHet zal je niet ontgaan zijn dat het deze week de zero request week is bij 3FM. Bij Rabradio met Domien Verschuren tussen 2 en 4 in de middag hoor je dan iedere dag een mashup voorbij komen. Geselecteerd uit de vrijdagmiddagmix was gisteren 4xsampaul met zijn Beyonce Ft. R. Kelly – If i were a Gotham City boy mashup te horen. Vandaag was me myself aan de beurt met de Kylie vs Britney mash. Als je ze nog een keertje wil beluisteren:

maandag 4xsampaul – If i were a Gotham City boy

dinsdag   mash2mix – gimmie my arms back

2 reacties so far
Plaats een reactie

Shit, ik heb geen all-Zero Mashup in de VVM gehad ;(
Maar gefeliciteerd met de extra airplay mannuh!!!

Reactie door [MMM]

Leuk om wat vaker mashes op 3FM te horen, en nu ook vrij onverwacht! Ondertussen stiekem hopen dat mijn allereerste VMM (Black Eyed Peas vs Gwen Stefani) een kanshebber is 😉

Overigens geniet ik met volle teugen van de 00’s Request, ik heb weer een paar nummers herontdekt die kunnen dienen als basismateriaal voor nieuwe mashups.

Reactie door Pytski




Geef een reactie

