MASHUP FACTS


1 jaar mashupfacts
januari 6, 2009, 11:30 pm
Filed under: let's get it started | Tags: ,

marc-1

Het is alweer een jaar geleden dat ik begon met deze blog.  De gedachte hierachter was eigenlijk om meer mensen te laten genieten van de mashups die ik op het web tegenkwam. Mijn broer (frankwatching) stimuleerde mij om er een blog over te starten. Just for fun, maar het werkt wel verslavend. In de eerste week had ik zowaar 50 bezoekers…..hahaha, maar inmiddels zijn dat er per week toch meer dan 1000. En al is het doel niet zoveel mogelijk bezoekers halen het is toch altijd leuk dat er mensen zijn die dit kunnen waarderen.  Afgelopen jaar zijn er meer dan 200 berichten gepost en 300 comments (van de harde mashupkern…) geschreven. Ik krijg wekelijks mailtjes van mensen die iets zoeken of willen weten over mashups, van cafe tot discotheek, van locale radio tot in het Hilversumse omroepland. Heel erg gaaf allemaal en daarom ga ik dus nog ff door met deze blog.  Misschien is het niet altijd even profesioneel of zitten de teksten niet zo best in elkaar, dat boeit me totaal niet, het gaat tenslotte om de muziek. Thankx allemaal voor de support en leuke comments het afgelopen jaar en op naar een mashing 2009!!

2 reacties so far
Plaats een reactie

Ik vind het een erg leuk initiatief en ik waardeer je zeer voor al het werk dat je erin steekt. Ga er vooral mee door!

Reactie door Martinn

1 jaar mashupfacts!? The time is to short!
All the best for this new year!
Keep on Rockin!

Greetz from ThC!

Reactie door ThEhOmOgEnIcChAoS




Geef een reactie

