MASHUP FACTS


Best of vrijdagmiddagmix 2008!

Daar is ie dan, de vrijdagmiddagmix bootleg 2008.  13 winnaars aangevuld met 5 bonustracks. Geweldig mashup materiaal en dat allemaal uit ons kikkerlandje. En Paul, bedankt voor de airplay natuurlijk!

vrijdagmiddagmix-best-of-2008black

best of vrijdagmiddagmix 2008

1 januari: g3rst – a white guy is playing at my house
2 februari: mash2mix – sweet wild clocks
3 maart: [MMM] – sweet sledgehammer
4 april: [MMM] – the way you make me feel
5 mei: mash2mix – wishing the girl lost cocaine
5 mei: xam – praise 4 minutes
6 juni: [MMM] i want your facination
7 juli: leebuzz – stop in de name of freedom
8 augustus: xam – sweet about life
9 september: nick kolkman – that’s not my fly guy
10 oktober: mash2mix – shut up your delight
11 november: martinn – the greatest 4 minutes of summer music
12 december: 4xsampaul – if i were a gotham city boy

bonus tracks:

1 pytski – two kun fu princes
2 pheugoo – beautiful easy girls
3 4xsampaul – without a kiss
4 martinn – all she wants is a shame
5 mash2mix – stomp your pjanoo

download here

7 reacties so far
Plaats een reactie

Te gekke compilatie is dit geworden, Marc! Bedankt! 🙂

G.

Reactie door G3RSt

Ik ben het volkomen met G3RSt eens, erg tof!
Nu had ik ze al bijna allemaal op m’n schijf maar deze compilatie maakt het nog overzichtelijker, wat een kwaliteit!
Bedankt voor de vermelding van mijn mix, dat waardeer ik zeer 🙂

En we laten weer van ons horen als Dutchies voor DQM in 2009!
M’n laptop is weg ter reparatie maar daarna kan ik weer aan de slag. Een project wat ik zelf al klaar heb liggen: ELO vs Run DMC

Keep ‘em coming!

Reactie door Pytski

JUIST! CD zit in de auto (ben waarschijnlijk de enigste in Nederland zonder een Ipod!). Idd een te gekke verzameling om zo terug te horen!
Dank voor alle moeite Marc!
Ps. Is er ook een copytje naar Mr Rabradio himself gegaan?

Greetz,
Jeroen

Reactie door [MMM]

jaa is goed he, deze allemaal bij elkaar een heerlijke verzameling en ja mr rabradio krijgt natuurlijk ook een copytje voor op zn Ipod….

Reactie door mash2mix

Petje af voor alle vrijdagmiddagmixers. Dit is een mooie afspiegeling van het afgelopen jaar en ik hoop dat 2009 net zo goed wordt!

Martin

Reactie door Martinn

Leuk samengebracht zo op 1 verzamel cd, thanks!

Reactie door Xam

ik vind radio 3fm altijd vrijdagmiddagmixers in 2009
om 15.30 uur met paul rabbring in 2009 club techno madonna vs justin trmling ook ac/dc een franc bower cool tarcks

Reactie door alek vidakovic




Geef een reactie

