MASHUP FACTS


Glazen huis / 3FM serious request 2008
december 9, 2008, 12:52 am
Filed under: let's get it started | Tags: , ,

De laatste bewoner van het Glazen Huis tijdens Serious Request is bekend. Het is Paul Rabbering geworden. Toch wel gaaf dat “onze” dj samen met Coen en Giel gaat proberen om zoveel mogelijk geld bij elkaar te krijgen voor het goede doel. Vanaf 19 december staat bij mij niet alleen de radio maar ook de 3FM webcam aan. 6 dagen prachtige radio. Ik verheug me er  nu al op!

1 reactie so far
Plaats een reactie

Gaaf ja dat Paul het Glazen Huis in gaat. Nu kunnen wij hem steunen 😉
Het is inderdaad prachtige radio, elk jaar een mooie happening. Vorig jaar heb ik het moeten missen ivm een reis, maar dit jaar ga ik zeker weer kijken en luisteren.

Ik ben benieuwd of bijvoorbeeld The Cure’s “A Forest” weer zo vaak aangevraagd gaat worden net als voorgaande jaren, heerlijk! Als 3FM fan zit ik ook nonstop te luisteren.

Reactie door Pytski




Geef een reactie

