MASHUP FACTS


20 December Mashpub 2008!
december 6, 2008, 11:14 pm
Filed under: let's get it started | Tags:

mashpub2008

Lees meer hierover

2 reacties so far
Plaats een reactie

Yep, een gezonde spanning begin ik nu toch wel te voelen!
Ben de laatste dagen bezig met een pre-mix te maken met tracks van mashup artiesten van uiteenlopend pluimage.
Aangezien ik niet echt een DJ ben, lijkt me dat toch wel veilig 🙂
Zoals je kunt lezen, zal in mijn deel van de avond grotendeels bestaan uit het bastard-pop genre (dus de meer A+B mashups), wat ( overgenomen door DJ Siegmund Fred) dan overgaat in de meer electro, dance en fullmix-achtige nummers, aan elkaar gemixed!
Met een speciaal mix-drankje, wat laserlampjes, videobeelden en rookmachientje zal het wel lukken, toch…??
Ach, we zien wel. Als we maar plezier hebben!! 🙂

Enja, we zullen wat foto’s (en bewegende beelden?) maken van de avond.
Ook de setlijst zal ik bijhouden!

Greetz en thanx,
J.

Reactie door [MMM]

Hoe is het gegaan, Jeroen. Was het een geslaagde avond ? Ik ben benieuwd.

groet, Martin

Reactie door Martinn




Geef een reactie

