MASHUP FACTS


Vrijdagmiddagmix 7 november!
november 7, 2008, 11:33 am
Filed under: vrijdagmiddagmix | Tags: , ,

Het werd weer eens tijd voor een mashup van Martin Krijger.  Vijf nummers gebruikte hij voor deze mash en ze zijn met veel gevoel in de blender gemixt. Heel goed gedaan door martinn die toch altijd een bepaalde 70/80s feel in zijn producties weet te creëren.

listen here

4 reacties so far
Plaats een reactie

Gefeliciteerd met de airplay Martin! Een lekkere mash om de winterdepressie te onderdrukken 😉 Ik zit aan de radio gekluisterd, dit wordt weer genieten

Reactie door Pytski

Dankjewel Marc en Pieter.

Ik heb em voor de VMM iets ingekort, waardoor ik een beetje kruimelig stukje van ‘Music’ eruit heb kunnen halen. De jaren 70/80 blijven voor mij gewoon een bron van inspiratie.. er werd toen erg goede (en bruikbare) muziek gemaakt vind ik.

Grtz, Martin

Reactie door Martinn

Wow! Weer zo’n voorbeeld van een volle mash die mij wel aanstaat!
Ik had ‘m vrijdag gemist, maar alsnog gefeliciteerd met de airplay Martin!
En verdient!

Greetz,
Jeroen

Reactie door [MMM]

Dag Martin,

Ik hoor je naam en je mixen af en toe voorbij komen op 3fm. Ik ben op zoek naar iemand die een speciale mix voor ons zou kunnen maken. Zou je contact met me willen opnemen?

Alvast bedankt,

Stefan

Reactie door Stefan




Geef een reactie

