MASHUP FACTS


Zaterdag 27 December MashPub!!
oktober 27, 2008, 9:59 pm
Filed under: let's get it started | Tags: , ,

Zaterdag 27 December is het dan zover. Madmixmustang organiseert dan samen met DJ siegmund fred een bootleg/mashup avond in  Tapperij de Beurs in Schijndel. De hele avond mashupgeweld uit alle uithoeken van de wereld. Meer details zul je tegen die tijd hier op de site kunnen lezen…… Ik heb hem al in mijn agenda staan!

3 reacties so far
Plaats een reactie

Das vlakbij, alleen ben ik dan naar Alain Clark & Friends !

Damnnn

Ik moet er toch wel bij zijn 🙂 eigenlijk…..

grz
Paul

Reactie door 4xsampaul

Wow! Te gek – ik ga zeker proberen die kant op te komen!!!

G.

Reactie door G3RSt

Toffe reaktie mannen!
Natuurlijk is iedereen van harte welkom!!

De groeten,
Jeroen

Reactie door [MMM]




Geef een reactie

