MASHUP FACTS


Vrijdagmiddagmix 24 oktober!
oktober 24, 2008, 6:30 am
Filed under: vrijdagmiddagmix | Tags: , ,

Het is al weer een tijdje geleden dat ik deze mashup heb gemaakt maar hij lag nog steeds bij Paul op de plank. Vandaag is het dan zover…… Het is een combinatie van 4 nummers:  ting tings / shut up and let me go, sugar hill gang / rappers delight, n.e.r.d. / she wants to move en chic met good times. Ik zit vanmiddag in de auto maar zet hem  aan de kant als het 15.20 uur is………ff mijn danceshoes aantrekken……

listen here

 

 

7 reacties so far
Plaats een reactie

idd al weer een tijdje geleden Marc, maar je ziet: hij blijft gewoon goed!!!
En je chocolade was blijkbaar ook zeer goed bevallen, gezien het buikpijn virus van de gulzige Rabradio redactie 🙂

Gefeliciteerd M2M!!

We gaan weer luisteren!

Greetz,
[MMM]

Reactie door [MMM]

….hm…de introductie voor je mix zou Paul VEEL beter gedaan hebben (wat je mix ook zou verdienen!)
Maar goed, weer 3fm gehaalt!! 😉

J.

Reactie door [MMM]

Wilde het inderdaad al zeggen…waardeloze presentatie.
Mix top! Gefeliciteerd!

Reactie door Joep

Yep, fijne mash weer, Marc. Volgens mij ben je de recordhouder 🙂

Reactie door Martinn

dank, dank allen…ja de presentatie kon idd wat enthousiaster, ach ja het gros van de luisteraars hoort dit toch niet…so… Martinn, volgens mij ben ik geen recordhouder maar ben natuurlijk wel trots op mijn 12de airplay! Ben tenslotte pas anderhalf jaar bezig met mixen en had dit nooit van tevoren verwacht. Trouwens, doet me goed jullie hier regelmatig te zien. Dank, dank, dank..

Reactie door mash2mix

Gefeliciteerd met je 12de alweer !

En deze zit weer strak in elkaar!

Groetjes uit Vught.

Paul van Venrooij

Tot snel 🙂

Reactie door 4xsampaul

Late reactie…
Natuurlijk heb ik de mix ook gehoord als trouwe 3FM luisteraar, en de swing zat er goed in (ook al kon de aankondiging inderdaad wel beter)! Gefeliciteerd Marc, het wordt een imposant lijstje met al je uitgezonden mashes!

Reactie door Pytski




Geef een reactie

