MASHUP FACTS


1000x rabradio!
oktober 13, 2008, 8:08 am
Filed under: let's get it started | Tags: , , ,

Bij mijn bezoek aan rabradio op 5 september vertelde Paul me al dat zijn 1000ste uitzending er aan zat te komen en deze week is het dan zover. Op vrijdag 17 oktober zal het dan de 1000st keer zijn dat rabradio de ether in zal gaan. Deze hele week staat in het teken van die uitzending en er staat volgens mij van alles te gebeuren. Je kunt zelfs een reis winnen naar het eiland Rab (!!toevallig!!)dat ligt aan de kust van kroatië……. ( grappig dit was namelijk mijn eerste vakantiebestemming 20 jaar terug met mijn toemalige vriendin…) Een prachtig subtropische eiland waar het absoluut goed toeven is.  Paul en je team van harte gefeliciteerd met deze “verjaardag” en op naar de volgende 1000x!………..kunnen wij je weer gaan spammen met mashups……………..

Geef een reactie so far
Plaats een reactie



Geef een reactie

