MASHUP FACTS


Vrijdagmiddagmix 12 september.
september 12, 2008, 12:09 am
Filed under: vrijdagmiddagmix

Vandaag in de vrijdagmiddagmix vers bloed. Nick Kolkman uit Klarenbeek is de naam en ik ben benieuwd wat hij voor ons in petto heeft. Hij mixte The Offspring met Pretty Fly en daarover de Ting Tings met That’s not my name.  Lijkt me wel oke deze combi…. Dus dat wordt luisteren vanmiddag naar 3FM.

listen here

5 reacties so far
Plaats een reactie

ZOOOO, wat wassie lekker!! Het weekend is begonnen mannen 🙂
Danku Nick Kolkman!!
Als je ze zo blijft maken, is Nederland zeker weer een PRIMA mashupper rijker!

Greetz,
J.

Reactie door [MMM]

Sluit ik me graag bij aan….erg lekker!

Reactie door Joep

Absoluut een goeie mashup!! Vooralll Doorgaann zou ik zegge!
Hoop je naam hier nog vaker te zien.

marc

Reactie door mash2mix

dank jullie voor jullie reacties 🙂

Ik wil de mix wel sturen, zodat ie online gezet kan worden. maar kan geen ‘contact’ vinden op deze site?

Reactie door Nick Kolkman

Hoi Nick, goed je hier te zien, mailadres is mashupfacts@gmail.com
Als je nog nieuwe mashups hebt kun je ze hier altijd naar toe sturen.

gr marc

Reactie door mash2mix




Geef een reactie

