MASHUP FACTS


Vrijdagmiddagmix 5 september.
september 4, 2008, 8:31 pm
Filed under: vrijdagmiddagmix | Tags:

De vrijdagmiddagmix van 5 september komt uit mijn eigen koker. Ik heb geprobeerd het redelijk saaie “pjanoo” van Eric Prydz wat meer glans te geven door “stomp” van de Brothers Johnson er doorheen te mixen. Samen met wat vocals van de Scissor Sisters krijg je dan dit danceable resultaat. Wist je trouwens dat Rabradio morgen 4 jaar bestaat…….tijd voor een verrassing dacht ik…………

listen here

9 reacties so far
Plaats een reactie

Met recht moet deze mash gehoord worden en een hele mooie, en vooral voor dit 4 jarige bestaan!

Keep on doin what u doin!

grz
paul

Reactie door 4xsampaul

Gemashfiteerd Marc!! Inderdaad verdiend: zit goed in mekaar.
Mss omdat ik gisteren naar een concert van George Clinton ben geweest, maar funk is toch de beste dansmuziek die er bestaat!!! B. Johnson is dan wel weer wat meer disco, maar het haalt dat pianonummertje toch wel een heel stuk omhoog!
Danku 🙂

Greetz,
J.

Reactie door [MMM]

Gefeliciteerd Marc met de airplay! Inderdaad volkomen terecht, wat een lekkere mix heb je afgeleverd. Ik vind het een verfrissend idee: nieuwe dance met een oldie, wat verrassend lekker samen klinkt. Ik zit rond half 4 aan de radio gekluisterd. Keep ‘em coming!

Reactie door Pytski

…en nog in de uitzending bij Paul ook! Wat gaaf zeg, this could be your lucky day!

Nu snap ik ook wat meer van de chocolaatjes 😉

Reactie door Pytski

Woohoo zo, zeker een verassing! Gefeliciteerd man, coole actie.

Reactie door Martinn

Jammer dat ik zelf geen chocolaatjes maak… of zal die met een zak gemodificeerd zetmeel ook zo blij zijn 🙂

Reactie door Martinn

damn ik heb net alleen het laatste stukje gehoord op de radio, ga hem vanavond zeker thuis even goed beluisteren. Gefeliciteerd met de airplay iig!

Reactie door Xam

Hahaha, had al zoiets gedacht toen je zei ‘verrassing’. Dat je iets van chocolade ging opsturen. Maar dat je zelf naar de studio zou gaan om het persoonlijk af te geven…WOW! Cool 😉

En je mash klonk weer goed door de ether!

Greetz,
J.

Reactie door [MMM]

dank dank allemaal, echt te gek jullie reacties. Absoluut cool in de studio. Was er al een tijdje niet meer geweest… dit smaakte in ieder geval naar meer……haha

Reactie door mash2mix




Geef een reactie

