MASHUP FACTS


Mash(pass)port / mash2mix.
augustus 19, 2008, 12:09 am
Filed under: mashport

Vandaag een nieuw item op deze site. “Mashport” het paspoort van mashupproducers. De bedoeling is om jezelf voor te stellen aan de bezoekers van mashupfacts. Vind je het leuk om in deze serie in de spotlight te staan laat het me dan even weten en mail naar mashupfacts@gmail.com  Vandaag geef ik zelf het startsein, wie volgt…………?

 

Wil je meer weten over mash2mix ga dan naar  www.mash2mix.com

5 reacties so far
Plaats een reactie

Ik sluit me aan bij je mashup-wens, Marc! Misschien moeten we A+D maar eens vragen de Melkweg of Paradiso op stelten te zetten? 😉

G.

Reactie door G3RSt

We kunnen ook eerst een try-out doen in een iets kleiner establishment,
zoals bij ons in het café (in het pittoresque Schijndel)!
Ben zowiezo al mashes aan het verzamelen (zoals je weet Marc, ben ik al een beetje bezig met dat idee).

Bij succes is hetzelfde concept natuurlijk ook uit te voeren in tentjes zoals
013, Melkweg of Paradiso… 😉

Greetz,
Jeroen

Reactie door [MMM]

haha, A+D.. ja goed idee…. 013,melkweg of paradiso lijkt me wat overdreven toch??… het pittoresque Schijndel lijkt me ook al een strak plan…..als ik wat kan betekenen, jullie weten me te vinden.

marc

Reactie door mash2mix

Woon jij in schijndel mmm? das vlakbij vught ^^.
Ik doe mee met de organistatie , als je nog geluid nodig hebt regel ik dat zoiezo, (check mn passpoort binnenkort :))

Ik ga je nog een mailtje sturen naar je gmail!

tjou
Paul

Reactie door 4xsampaul

Paul, ik heb een standaard formulier voor het “mashport” is makkelijker voor mij (knippen/plakken..) stuurk ik je wel via de mail. Nog meer mensen interesse??

marc

Reactie door mash2mix




Geef een reactie

