MASHUP FACTS


Vrijdagmiddagmix 18 juli!
juli 18, 2008, 11:14 am
Filed under: vrijdagmiddagmix | Tags: , ,

mash2mix

Vandaag me myself and i in de vrijdagmiddagmix. Mijn 10de airplay sinds april vorig jaar. Altijd leuk je eigen mix te horen op de radio. Deze mash van vandaag is een combi tussen Ryan Shaw met “do the 45” en Madonna met 2 nummers, “music” en “4 minutes”. Een redelijk eenvoudige a/b mash maar dat mag de pret niet drukken. Madonna gets the soul…….

 

listen here      videomash here

7 reacties so far
Plaats een reactie

Zoals gezegd: GEFELICITEERD met je VERDIENDE airplay Marc!! 🙂
Ben benieuwd wat Paul er nog verder over te zeggen heeft!

Greetz,
[MMM]

Reactie door [MMM]

YES! promoteee ryan shaw, ik heb em live mogen zien en hij is GEWELDIG!

check ondertussen de b-kant van deze mashup hier:

http://www.4xsampaul.com/news.php?item.166.1

Deze heb ik gemaakt omdat ik alicia en ryan op north sea 2008 heb gezien en ze allebei geweldig vond! Ode aan deze twee supertalenten!

And supermash gast! Keep em coming!

Grz
4xsampaul

Reactie door 4xsampaul

Je hebt het weer voor elkaar, Marc. Gefeliciteerd met je jubileum!
..Ik verwacht nu natuurlijk wel een stukje chocoladetaart van je 🙂

Martinn

Reactie door Martinn

Haha wat Martinn zegt inderdaad….stukje taart is wel op z’n plaats 😉
Gefeliciteerd man!

Reactie door Joep

Ik heb zojuist genoten van de mix. Een jubileumnummer, de 10e!! Op naar meer airplay: do the 45 😉
Gefeliciteerd, en blijf zo doorgaan

Reactie door Pytski

Te gek, Marc! En harstikke verdiend – je hebt een ontzettend goede mix gemaakt!

Enneh… ik houd me ook aanbevolen voor een stuk taart. 😉

Groeten, G.

Reactie door G3RSt

hahaha…..bedankt voor de reacties…. en de taart die hebben we vanmiddag al naar binnen gewerkt, jammer dat jullie er niet bij waren want hij was overheerlijk!!! Maar ik ga jullie (lees trouwe MF bezoekers) absoluut nog een keer trakteren, dat beloof ik jullie!

groetjes marc

Reactie door mash2mix




Geef een reactie

