MASHUP FACTS


100ste post op MF
juli 15, 2008, 1:00 pm
Filed under: let's get it started | Tags:

mashupfacts

In januari begonnen met deze blog en inmiddels 100ste post op MF. De bedoeling was om iedere week iets over de vrijdagmiddagmix te schrijven, maar dat is iets uit de hand gelopen. Door de leuke reacties en de bezoekersaantallen die steeds maar groeien is mijn enthousiasme over deze blog alleen maar gegroeid. Daarom ga ik strak door met deze blog. Heb je mashups die je graag wil laten horen of heb je vragen over mashupmixing stuur ze naar mashupfacts@gmail.com

4 reacties so far
Plaats een reactie

Gefeliciteerd man!

Te gek dat het zo succesvol is, ik moet zeggen; ik bezorg je ook de nodige pageviews op een dag hoor πŸ˜‰

Keep on doing the good work!

Reactie door Joep

Bedankt Joep………heb jij nog wat (mashup)nieuws in petto voor ons?

Reactie door mash2mix

Gefeliciteerd M2M! Ik had het ook gemerkt dat je meer biedt dan informatie rond de vrijdagmiddagmix op je blog. Ook ik kom hier regelmatig terug, en je hebt al vele bezoekers verblijdt met de muzikale cadeautjes.

Blijf zo doorgaan!

Reactie door Pytski

Gefeliciteerd, Marc! Goed te horen dat het zo voor de wind gaat met mashupfacts! Sowieso goed om een Hollands thuishonk te hebben voor mashup mixen. πŸ™‚

Bedankt! G.

Reactie door G3RSt




Geef een reactie

