MASHUP FACTS


Dutch Quality Mashup Package 6
juni 8, 2008, 10:14 am
Filed under: dutch quality mashup pack

Vandaag in DQM package  3 nieuwe mashups en 1 uit de oude doos van Joep Roelofsen a.k.a. mashingup.

 

martinn / the greatest 4 minutes of summer music

 

 

 

mash2mix / serious toxic

 

 

   

 leebuzz / step by step in 4 minutes

 

 

 

mashingup / what goes around is silence

(kijk op de mashup page voor deze mix)

 

.

4 reacties so far
Plaats een reactie

Hoi allemaal,

Ik weet niet of iemand op mijn mening zit te wachten maar ach, zondagochtend:)
Ik zal alleen op de techniek ingaan en niet of ik wel og geen nummers leuk vindt. En graag ook kritiek op mijn mashups natuurlijk graag zelfs!

Hee martin, 4 minutes met sister sledge he, als je die een beetje uitwerkt en lekkerder in de beat legt is het een WERELD mashup, echt goed gevonden!!!mischien ff de will smoth versie proberen met 4 minutes?

Leebuzz, ook lekker! klopt als een bus! Techniek is lekker gedaan !

Toxic voel ik niet zo, sorry, de aca klopt helemaal niet bij de instrumental voor mijn gevoel. maar keep up the work!

En mashingup, super weer die airplay!
Een hele lastige mashup dit, maar klopt wel degelijk.
Acapella ietsje te zacht voor mijn gevoel?

Reactie door 4xsampaul

Goed om je mening te geven Paul, smaken verschillen natuurlijk en dat is maar goed ook. (wie zit er tenslotte op allemaal dezelfde soort producties te wachten) Heb bij Toxic juist geprobeerd 3 verschillende stijlen te combineren wat het geheel misschien vreemd doet klinken. Maar ben er zelf heel tevreden over! Ben benieuwd naar jouw nieuwe producties.

marc

Reactie door mash2mix

Hoi Mash2mix,

Voor de nieuwste dingen kan je het best op http://www.youtube.com/4xsampaul kijken

Soms krijg ik een mashup aanval en flats ik er 3 op een avond uit, waarvan er meestal een echte ‘goede’ over blijft.

En zoals een bekende professor ooit zei:

Promote yourself, no one will do it for you !

Dus inderdaad, smaken verschillen en maar goed ook idd!

Groetjes
Paul

Reactie door 4xsampaul

Thanks Paul….hij is inderdaad randje, had misschien iets harder erin gemogen!

Marc ook bedankt natuurlijk 🙂 aan mijn stats te zien ben je goed bezig met je blog!

Reactie door Joep




Geef een reactie

