MASHUP FACTS


Vrijdagmiddagmix 6 juni.
juni 6, 2008, 11:17 am
Filed under: vrijdagmiddagmix

Alain Clark’s Blow me away vs CeCe Peniston met haar hit Finally , dat zijn de ingredienten voor de vrijdagmiddagmix van deze week De mashup is afkomstig van Paul van Venrooij aka 4xsampaul .  Paul heeft de laatste weken enorm veel mashups geproduceerd en doet dat steeds op een hoog niveau. En dat is ook Paul Rabbering niet ontgaan. Voor de 6de keer dit jaar in de vrijdagmiddagmix 4xsampaul met een heerlijke zomermashup.

listen here

Stemmen voor de vrijdagmiddagmixpoll van mei doe je hier.

 

3 reacties so far
Plaats een reactie

Ik vond deze mashup echt briljant! Duidelijk dat dit airplay verdient. Perfect gedaan!

Reactie door Pytski

Ik sluit me aan bij Pytski: BRILJANT! Voelt gewoon aan als 1 nummer:
mijn ideaal van een mashup = dat het niet opvalt dat het een mashup is!
Te gek en gemashfiteerd met de airplay 🙂

Greetz!

Reactie door [MMM]

gemashfiteerd! LOL!

Dank uwes!

Soms sla je de spijker op zijn spreekwoordelijke kop.

tjouuu

pauluss

Reactie door 4xsampaul




Geef een reactie

