MASHUP FACTS


Vrijdagmiddagmix 30 mei.
mei 30, 2008, 5:00 am
Filed under: vrijdagmiddagmix

Vandaag de vrijdagmiddagmix uit mijn eigen knutselhok. Het is alweer een tijdje geleden dat ik deze mix heb gemaakt. Kylie vs Britney vs Timberlake vs Crowded House, 4 nummers voor de prijs van een. Ja ik hou er nu eenmaal van om meerdere nummers met elkaar te mashen. De video versie kun je hier bekijken. Dit is mijn 9de mashup bij Rabradio sinds april vorig jaar toen ik mijn eerste airplay kreeg bij 3FM en mijn computer loopt over van de  ideeën dus wordt vervolgd…….

listen here

7 reacties so far
Plaats een reactie

Ah, deze lag al ’n tijdje in de kast bij Paul. Maar heeft zeker nog niets van z’n kracht verloren! Zoals ik al zei op GYBO(4), alhoewel er veel nummers in verwerkt zijn it ends up sounding like one!
Gefeliciteerd Marc!!! 🙂

Greetz,
[MMM]

Reactie door [MMM]

Hhehe,

Nice work!

Deze is lekker!

p.s het is nu 9 – 8 bij rabradio ^^

groetjes!
4xsampaulus

Reactie door 4xsampaul

…hm, ik ga ook ff tellen…;)

Reactie door [M3]

…voor april 2007 2, vanaf dan 5 + 1tje onder mijn eigen naam…, maar die was eigenlijk niet door Paul R. goedgekeurd (er was een vervanger) dus die geld nie!

En nu ga ik hier op ” ’t werk’ alvast radio 3fm van niveau 4 naar 5 opschroeven om zo een opbouw in geluidssterkte te creëren en straks zo rond 15.20 op een hoogtepunt (rond niveau 8) uit te komen! Dusss…

Maar Marc, ondanks al deze overdonderde cijfers is jouw mix vandaag de verdiende [b]NUMMER 1[/b]!

Greetz,
the wild pony

Reactie door [MMM]

Gefeliteerd, mixgek! 🙂

Reactie door Martinn

ahhaa, een beetje competetie element erin kan geen kwaad lol!

Ik heb geen idee hoeveel het er zijn bij mij, maar vlgs mij iets van 7 of 8.

We moeten anderen ook een kans geven vind je niet, effe low profile tot na de zomer ^^, right………….

tjou
Paul

Reactie door 4xsampaul

Hee allemaal, bedankt voor de reacties, maakt niet uit hoeveel airplay je krijgt, blijft toch de persoonlijke smaak van paul en dat wil natuurlijk niet zeggen dat andere mashups niet goed zijn. Mooi om te zien dat er buiten julli mashers steeds meer mensen de weblog weten te vinden.

goed weekend!

Reactie door mash2mix




Geef een reactie

