MASHUP FACTS


Vrijdagmiddagmix 23 mei.
mei 23, 2008, 11:50 am
Filed under: vrijdagmiddagmix

Vandaag in de vrijdagmiddagmix Paul van Venrooij uit Vught a.k.a. 4xsampaul. Zijn 5de dit jaar is er eentje tussen Razorlight’s America en Adina Howard’s Freak like me. Ben vanmiddag in de tuin aan het werken, en geloof me maar dat om 15.20 uur de radio een tandje harder gaat voor deze fijne mashup…..

listen here

 

Stem hier voor de winnaar van april

2 reacties so far
Plaats een reactie

Een relaxe mash deze keer. Maar wel zeker goed gedaan!
Ik denk dat Marc het zwarte zand nog uit z’n haren aan het wassen is,
dus ben ik de eerste om je te feliciteren: GEFELICITEERD! 🙂

En tot snel maar weer hahaha!

Greetz,
[MMM]

Reactie door [MMM]

hahaha, ben maar meteen in de vijver gesprongen om het zand uit mijn haar te spoelen… maar in die natuurvijver die wij hebben schiet dat ook niet op.

Reactie door mash2mix




Geef een reactie

