MASHUP FACTS


Vrijdagmiddagmix 16 mei.
mei 16, 2008, 1:33 pm
Filed under: vrijdagmiddagmix

De vrijdagmiddagmix van deze week komt van Frederik Lubitz  a.k.a. leemash/leebuzz.
In januari was zijn eerste mashup te horen op 3FM. En dat dat zeker niet zijn laatste zou zijn voorspelde ik toen al. Deze keer mixte hij  Kelis’ ´Trick me´ met de Plain White T’s ´Our time now´. 
Goed gedaan van Freddie… maar als je op het conservatorium studeerd mag je qua muzikaliteit wel wat verwachten. Dit laat ie ook zeker horen in deze fijne mashup. Lekker in de auto, raampje open en full speed….

listen here

1 reactie so far
Plaats een reactie

I.d.d., klopt aan alle kanten! Ja, en raampjes open vind ik toch fijner dan die snotneus opwekkende airco’s… (ook omdat in m’n mustang geen airco zit, dus kan ik niet anders) 🙂
Maar, PRIMA mash Frederik “ik-speel-de-bas” Lubitz!

Greetz,
[MMM]

Reactie door [M3]




Geef een reactie

