MASHUP FACTS


Martinn / mix up the pieces volume 3
mei 15, 2008, 4:27 pm
Filed under: mashup | Tags:

Tjeee, bijna 3 dagen zonder internet, ik wist niet dat het voor mij zo afzien was. Tja dat merk je natuurlijk pas als het niet werkt, maar goed ik ben weer online. En we gaan meteen door met een megamashupmix van Martinn. Dit soort mixen zijn meestal niet aan mij besteed. Ik hik meestal aan tegen de lengte van dit soort producties. Deze is qua lengte beschaafd (25 min) en is een uitzondering op wat ik meestal van dit soort mixen vindt. Heel erg goed en lekker in elkaar gemixt en geen moment van verveling in deze productie. Heerlijk ook al die nummer uit de jaren 80. Voor mij echt jeugdsentiment. Dus deze moet je beslist gaan luisteren want hij is zeker 25 minuten van je tijd waard!

klik hier voor de lijst met de gemixte tracks

download here

2 reacties so far
Plaats een reactie

Welkom terug in de wereld :). Erg leuk om terug te lezen wat ik in gedachten had voor ik met de lange mix reeks begon 🙂

Thanx!!

Reactie door Martinn

Echt een te gekke mix, Martinn!

Het deed me een beetje denken aan die Dance Classics Megamixen begin jaren ’90 van Corné Klein.

Respect,

G.

Reactie door G3RSt




Geef een reactie

