MASHUP FACTS


Vrijdagmiddagmix 18 april.
april 18, 2008, 11:08 am
Filed under: vrijdagmiddagmix | Tags: , , ,

Jeroen a.k.a. MadMixMustang is samen met 4xsampaul de afgelopen weken hofleverancier voor de vrijdagmiddagmix. Voor de derde keer dit jaar krijgt Jeroen airplay op 3FM. En wat mij betreft volledig terecht. Funky, funky, funky dat is het motto van deze mash. Michael Jackson vs James brown, qua timing heel erg goed gedaan, alles past op z’n plaats. Voor mij zijn beste mashup tot nu toe, en zeker een van de betere die ik dit jaar heb gehoord. Petje af voor deze prachtige mashup!!

Luister hier naar de mix. 

 Voor de nieuwe poll van maart kun je hier stemmen.

3 reacties so far
Plaats een reactie

Ah, ik had deze niet meer verwacht! En ook omdat James niet echt 3fm materiaal is… DUS: was een verrassing voor mij!
Bedankt voor je petje M2M!

Greetz,
Jeroen

Reactie door M3 (Jeroen)

@ Jeroen… dat klopt, is ook niet echt 3fm geluid maar wel een geniale combinatie, het niveau van mashups in Nederland is op dit moment erg hoog voor mijn gevoel. Het zal knap lastig zijn voor Paul (Rabbering) om er de beste uit te halen maar bij deze was dat niet zo moeilijk dus…….petje……

marc

Reactie door mash2mix

Ik ben het helemaal eens met je, Marc!

Volledig terecht dat het deze week MMM’s mix is geworden. Ik heb hem al meerdere keren geluisterd en ik kan er maar niet over uit wat een geniale combo het is!

Gefeliciteerd, M3!

G.

Reactie door G3RSt




Geef een reactie

