MASHUP FACTS


The Eagles in Ahoy.
april 2, 2008, 7:12 pm
Filed under: mashup

Ja ja ik weet het, het is een mashupblog maar toch even over gisteravond “The Eagles in Ahoy” Ik ben eigenlijk helemaal geen Eagles fan maar door een toevalligheid zat ik gisteravond toch in Ahoy. Och een paar ouwe mannen op en gitaar die goed kunnen zingen dacht ik maar viel dat tegen (in positieve zin) Wat een waanzinnig concert. Ik heb er al heel wat gezien maar wat muzikale perfectie betreft was dit toch een van de allerbeste concerten die ik in mijn leven gezien heb. Natuurlijk geen spectaculaire show alhoewel het er toch gelikt uit zag. Twee mooie schermen met prachtige close-up beelden en een lading bekende songs waar je U tegen zegt. Muzikaal kunnen hier nog heel wat topbands van leren en wat ik nooit gedacht had is toch gebeurt. Zeker na gisteravond ben ik toch stiekem van de band en zijn muziek gaan houden.

Het blijft een mashupblog dus hieronder nog twee Eagles mashups.

G3rst – Hotel California in fire and flames 

MaxwellJumpdriving in the fast lane

2 reacties so far
Plaats een reactie

Bedankt voor de vermelding van de Dragonforce/Eagles mix, Mash2Mix!

En wat betreft het concert- smaken verschillen, maar ik kan uiteraard niet ontkennen dat die mannen weten wat muziek maken is. 😉

MaxwellJump’s mix is overigens ook te gek – hoorde hem al via GYBO.

G.

Reactie door G3RSt

haa, ja smaken verschillen maar toch je moet het concert gezien maar vooral gehoord hebben. Was zelf ook absoluut geen Eagles fan maar het zit nog steeds in mijn hoofd, er was ook een bepaalde sfeer, moeilijk om uit te leggen. En ja… mijn leeftijd he …….

Reactie door mash2mix




Geef een reactie

