MASHUP FACTS


Winnaar vrijdagmiddagmix poll Februari.
maart 31, 2008, 9:55 pm
Filed under: vrijdagmiddagmix

mash2mix-logo1.gif

De winnaar van de vrijdagmiddagmix poll van februari is mash2mix met sweet wild clocks. Het is een beetje vreemd om over mijn eigen mix te schrijven maar over deze mash ben ik wel heel erg tevreden. Van alle mashups die ik tot nu toe gemaakt heb zit hier ongetwijfeld het meeste werk in. Het mooie van deze mix is dat de basis gemaakt is met een midifile van clocks. Die heb ik gebruikt in Reason, ook nog andere drums bijgezet en mooie samples gebruikt van piano, bas en synts. Voeg daar nog vier andere nummers aan toe en zie het resultaat!

Jammer dat er zo weinig wensen gebruik maken om te stemmen. Het aantal pageviews gaat iedere week omhoog en met tot nu toe 2600 views moet dat toch ook kunnen. Dus stemmen allemaal!

Hier de nieuwe poll van maart!

5 reacties so far
Plaats een reactie

Gefeliciteerd, mash2mix! Heel goede mix inderdaad, maargoed – hij was ook niet voor niets uitgezonden. 😉

G.

Reactie door G3RSt

Marc proficiat met alweer een mooi resultaat! Ik vind dit sowieso je best mashup mix alltime!! Maar wie ben ik 😉

Reactie door Frank

Een terechte winnaar, al waren de andere inzendingen natuurlijk ook top. Deze springt er voor mij niet ietsje meer uit.

zo zie je maar dat na alle energie die je in een mix steekt, de reactie van het publiek zo’n voldoening geeft. Keep them coming!

Reactie door Pytski

bedankt allemaal, doet me goed.

Reactie door mash2mix

Op zich zijn we al winnaar als we bij Paul worden uitgezonden! Dat maakt jouw dus WINNAAR van de winnaars van februari:o)
!!!Van harte gemashfiteerd!!!

Reactie door M3 (Jeroen)




Geef een reactie

