MASHUP FACTS


Simon Iddol / Sargassso sleep.
maart 26, 2008, 2:45 pm
Filed under: mashup

Deze kwam ik vorige week tegen op het web. Het is er eentje van Simon Iddol, een bootlegfreak puur sang.  Een bijzondere combinatie van twee nummers waarvan ik nog nooit gehoord had. Salt Tank met Sargasso sea vs Morcheeba met Sleep All. Het mooie van deze mashup is dat het klinkt als een release van een nieuw nummer. De sfeer van deze mash is echt geweldig. De vocalen passen perfect bij de ambient sfeer van de muziek. Heerlijk om bij weg te dromen op het strand in een luie stoel……..

Luister hier naar de mix.

2 reacties so far
Plaats een reactie

Ja, heerlijk relaxte mix inderdaad! Deze zet ik inderdaad op de playlist als ik weer in de zon kan zitten deze zomer.

G.

Reactie door G3RSt

@g3rst: staat bij mij al op mijn mp3 speler..

Reactie door mash2mix




Geef een reactie

