MASHUP FACTS


Vrijdagmiddagmix 1 februari!
februari 1, 2008, 6:58 pm
Filed under: mashup, vrijdagmiddagmix

header_vrijdagmiddagmix.gif

Wat schets mijn verbazing vanmiddag,  de vrijdagmiddagmix van ene Jeroen Flink. Maar wat ik daar voorbij hoor komen is toch echt mijn mix!   Oeps…foutje van Bart Arens waarschijnlijk, die als vervanger van Paul Rabberink rabradio presenteerd. Wel erg jammer als je weet hoe lang ik aan deze mix heb gewerkt. In deze combinatie van 5 nummers zitten toch een slordige 10 avonden werk!

Dit was in iedergeval mijn intensiefste mashupmix tot nu toe.

De basis is coldplay met clocks (gemaakt met reason) en word up van cameo. Daaroverheen heb ik nelly furtado met do it, gwen stefani met sweet escape en duran duran met wild boys gezet.

pfffff…heel wat werk maar dan heb je ook wat!  Alleen klote van die ene…Jeroen Flink…………hahaha

 

luister hier naar de mix.

stemmen voor de vrijdagmiddagbootleg cd doe je hier  vrijdagmiddagmix-poll.gif

4 reacties so far
Plaats een reactie

Een vreemde verwisseling inderdaad, maar even over je mix; ik hoorde hem eerder via GYBO, en het is inderdaad helemaal terecht dat hij is uitgezonden. Je hoort er zeker wel vanaf dat er veel werk in zit.

Goed gedaan, Jer… *ehm* Marc. 😉

Reactie door G3RSt

Ik heb even de tijd genomen om de mix af te luisteren en ik ben ongelooflijk onder de indruk. Wat een vakmanschap, wat een gevoel voor muziek, ik ben er stil van, chapeau! En maak je nou maar niet te druk over die fout, dat wordt vast nog rechtgezet.

Reactie door Frank Janssen

Gefeliciteerd, Marc! Klinkt erg goed hoe je Clocks hebt bewerkt met reason. Alle tijd die je erin gestoken hebt is zeker de moeite waard geweest, goeie mash. Dat foutje zullen ze zeker rechttrekken volgende week.

Reactie door Martinn

bedankt voor de reacties, mailtje van paul gekregen en is inmiddels aangepast op de rabradiosite/3fm.
Blijft toch zonde…….

Reactie door mash2mix




Geef een reactie

