MASHUP FACTS


De vrijdagmiddagmix poll!
januari 27, 2008, 10:23 am
Filed under: let's get it started, vrijdagmiddagmix

vrijdagmiddagmix-poll.gif

Omdat de vrijdagmiddagmix van rabradio een rode draad vormt door deze blog leek het me leuk om iedere maand een poll te houden met de mixen van die maand die gedraaid zijn…. De beste 12 mixen  komen op het einde van het jaar op de vrijdagmiddagmix bootleg cd.

5 reacties so far
Plaats een reactie

Wat een leuk initiatief man! En zo’n bootleg-cd ook natuurlijk. 🙂

Het zal mij benieuwen wat 3fm dit jaar nog brengt.

G.

Reactie door G3RSt

hey Gerard, bedankt voor je reactie. Ga zeker nog met meer ideeen komen.
gr marc

Reactie door mash2mix

Zeker een leuk initiatief! Ik probeer elke week, voor zover mijn schema het toelaat, vrijdags de Vrijdagmiddagmix te beluisteren als fervent 3FM-luisteraar. Ik ben zelf ook van plan om weer eens een Vrijdagmiddagmix in te sturen, de eerste was in 2005, tweemaal in 2006 en de laatste is al weer van 3-3-07. Hoog tijd voor een nieuwe. Allemaal ook succes met jullie mixen, en ik hou het hier zeker in de gaten!

Reactie door Pytski

Hey Pieter, goed om je hier te zien. Zeker insturen die mixen!
gr marc

Reactie door mash2mix

Ben nog nieuw bij de VMM en er zijn er nog maar 2 van mijn mixen uitgezonden maar ik denk dat een hoop luisteraars nu al staan te trappelen om deze cd te bemachtigen.
Heb Paul weer eentje gestuurd en er liggen er nog 2 klaar, dus wie weet kom ik er ook wel op!!!!

Gr Robert

Reactie door Robert " Roaxx J " Jansen




Geef een reactie

