MASHUP FACTS


DJ Schmolli / Mash me amadeus!
januari 21, 2008, 7:24 pm
Filed under: mashup

site_logo.jpg

Eindelijk, na een week zonder het bootlegforum GYBO is er dan eindelijk de vernieuwde versie op het web. (ja echt roze is wel ff wennen)

Het was behoorlijk afkicken moet ik zeggen een weekje zonder de nieuwste mashups  van 15000 members  “all over the world”. Het blijft een geweldig forum met zeer veel bootleg materiaal.

Als je op zoek bent naar mashupmixen  moet je beslist eens deze site bezoeken.

Ik kwam er vandaag eentje tegen van dj schmolli uit Oostenrijk.

Het is een combinatie van Falco/rock me amadeus, Nelly/#1 en Luniz/i got 5 on it.

Heel erg goed geproduceerd door schmolli, everything fits together!    Klasse.

Luister hier naar de mix.

 

4 reacties so far
Plaats een reactie

Ja, deze is te gek inderdaad! 🙂

Schmolli is sowieso een van mijn favoriete bootleggers. Hij maakt heel veel rock mashups, en dat is best lekker.

Reactie door G3RSt

Absoluut! Iemand met veel inspiratie!
Zijn stijl van mixen bevalt me erg goed!

Reactie door mash2mix

Thanx you for having me! 2 more days to go for the album 😉

Cheers from Austria,
Schmolli

Reactie door DJ Schmolli

can’t wait till it’s there !!

greetz m2m

Reactie door mash2mix




Geef een reactie

