MASHUP FACTS


Hoi allemaal!
januari 2, 2008, 8:19 pm
Filed under: let's get it started, mashup

Hoi, ik ben marc en ben sinds begin 2007 bezig met mashupmixen. Een geweldige vorm van plaatjes door elkaar mixen.(wikipedia mashupmixing)

Op het web kom ik zoveel goede mashups tegen dat ik besloten heb om er iedere week een aantal te posten.

Ga eerst even proef draaien maar laat me gerust weten wat je er van vindt.

Tips zijn altijd welkom.

Lets get it started!

7 reacties so far
Plaats een reactie

Hee Marc!

Goed man, dat je zo’n blog bent begonnen – en uiteraard hartstikke bedankt voor de vermelding! ๐Ÿ™‚

Groeten, G.

Reactie door G3RSt

Hoi Gerard,

Hoop je hier nog vaak terug te zien!

Groetjes, marc

Reactie door mash2mix

Hey Marc,

Proficiat met je blog, nu al veruit het beste idee van 2008 ๐Ÿ˜‰ Ik wens je veel succes toe en ga je actief volgen. En als ik nog ergens bij kan helpen, just let me know ๐Ÿ˜‰

Groetjes,
Frank

Reactie door Frank Janssen

Zal ik zeker doen, bigbrother is (frank)watching you, hahaha….

Reactie door mash2mix

EVEN LEZEN ALLEMAAL: wegens problemen met de DMCA (copyrights) tijdelijk geen post hier op de blog…..ga het proberen zsm op te lossen……

marc

Reactie door mash2mix

Volgens mij hebben ze bij Mashdex het zelfde probleem ondervonden. Zijn momenteel plat ivm “some legal Q&A” Zijn dit problemen waar wij mashers ook tegenaan kunnen lopen?

Reactie door Xam

mmmhh, klopt mashdex worstelt al vanaf het begin hiermee. Het gaat voornamelijk om de links die direct naar een audiobestand verwijzen. Daar kunnen ze moeilijk over doen.(je bied namelijk een bestand aan om te downloaden via je site waarvan je de copyright niet bezit en dat is illegaal)Vandaar dat je op grote sites zoals gybo en mashuptown geen directe links mag plaatsen. Als de bezoekersaantallen groeien zullen ze eerder bij je aankloppen. Ik denk zelf dat het voor ons mashers niet zo’n probleem is (tenzij je er natuurlijk geld mee verdient)maar meer een probleem voor dit soort sites/blogs.
We zullen zien…………………

marc

Reactie door mash2mix




Geef een reactie

